Als onderdeel van de bank voor een wereld in verandering, is het 'Strategisch Development and Data team' van BNP Paribas Fortis Factor ervan overtuigd dat innovatie en voortdurende verbetering centraal staan in het bedrijf.
De wereld gaat tegenwoordig zo snel dat het bijna onmogelijk is om alle nieuwe trends bij te houden. We bevinden ons in een speelveld met veel verschillende dynamieken die verandering stimuleren. Om er een paar te noemen:
De verwachtingen van de klant beginnen te verschuiven, nu snelle en eenvoudige applicaties de norm zijn. Klanten verwachten dat merken hun behoeften begrijpen bij elke stap van hun reis en dat interacties gepersonaliseerd zijn. Om in deze nieuwe omgeving te gedijen, moeten bedrijven in alle sectoren, inclusief factoring, een klantgerichte aanpak hanteren.
Het concurrentielandschap waarin we zakendoen is drastisch veranderd. Naast onze meer traditionele concurrenten zien we nu ook nieuwe spelers de markt betreden.
We kunnen stellen dat het essentieel is om een duidelijk inzicht te hebben in wat de markt momenteel te bieden heeft en hoe we relevant kunnen blijven met onze factoringdiensten.
Het digitale klantentraject als speerpunt voor innovatie
Er zijn veel onderwerpen die onze aandacht trekken om ons aanbod aan nieuwe en bestaande klanten te verbeteren. Door goed te arbitreren en te prioriteren tussen de verschillende innovaties zorgen we ervoor dat we de factor voortrekker blijft.