Deel uw mening met ons!
Heeft u suggesties of klachten? Laat het ons weten. Wij staan voor u klaar.
U kunt contact opnemen met uw relatiemanager of u kunt ons formulier eenvoudig invullen en bij ons indienen. We nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Wij stellen alles in het werk om u zo spoedig mogelijk een
antwoord te bezorgen. In afwachting van ons antwoord bezorgen wij u binnen de 5
werkdagen een ontvangstbevestiging.
In dat ontvangstbewijs informeren wij u over de termijn
waarbinnen u een antwoord zult ontvangen (doorgaans maximaal 1 maand). Als we
meer tijd nodig hebben om een oplossing te vinden, ontvangt u van ons na de
oorspronkelijk aangekondigde termijn informatie over het verloop van uw dossier
en een nieuwe deadline.
Onze afdeling Relationship Management is verantwoordelijk voor
de opvolging en zij zijn steeds bereikbaar op het telefoonnummer
+32(0)14.405.411 of via het mailadres complaints@bnpparibasfortisfactor.com
Uw feedback is altijd waardevol voor ons om de beste service te
blijven bieden. Uw gegevens worden enkel gebruikt om u te contacteren over uw
aanvraag.
Gelieve dit formulier enkel te gebruiken voor klachten of suggesties met betrekking tot de diensten en services van BNP Paribas Fortis Factor, de factormaatschappij van BNP Paribas Fortis. Voor andere bank gerelateerde vragen en particuliere oplossingen kan u terecht op www.bnpparibasfortis.be.