UW MENING TELT!

Deel uw mening met ons!

Heeft u suggesties of klachten? Laat het ons weten. Wij staan ​​voor u klaar.

U kunt contact opnemen met uw relatiemanager of u kunt ons formulier eenvoudig invullen en bij ons indienen. We nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Wij stellen alles in het werk om u zo spoedig mogelijk een antwoord te bezorgen. In afwachting van ons antwoord bezorgen wij u binnen de 5 werkdagen een ontvangstbevestiging.

In dat ontvangstbewijs informeren wij u over de termijn waarbinnen u een antwoord zult ontvangen (doorgaans maximaal 1 maand). Als we meer tijd nodig hebben om een oplossing te vinden, ontvangt u van ons na de oorspronkelijk aangekondigde termijn informatie over het verloop van uw dossier en een nieuwe deadline.

Onze afdeling Relationship Management is verantwoordelijk voor de opvolging en zij zijn steeds bereikbaar op het telefoonnummer +32(0)14.405.411 of via het mailadres complaints@bnpparibasfortisfactor.com

Uw feedback is altijd waardevol voor ons om de beste service te blijven bieden. Uw gegevens worden enkel gebruikt om u te contacteren over uw aanvraag.

Laat ons meer weten over u

Vertel ons meer over uw ervaring met ons